خبر خوب رئیس مجلس برای بازنشستگان | از این ماه افزایش حقوق دارید

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ابتدا نیز تاکید کردیم که بر روی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کار کارشناسی و هماهنگی بین دولت و مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.
خبر خوب رئیس مجلس برای بازنشستگان | از این ماه افزایش حقوق دارید
کد خبر : ۴۹۶۵۴

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا توجه به صندوق‌های بازنشستگی و وضعیت ایثارگران از اولویت‌های اول مجلس و دولت به شمار می‌رود.

حقوق بازنشستگان شامل حقوق پایه، بیمه‌های اجتماعی، بیمه تکمیلی، روز‌های تعطیل و تعطیلات سالانه، یارانه‌ها و منافع دیگر است. همچنین، سازمان تامین اجتماعی در صورت لزوم می‌تواند تغییراتی در حقوق بازنشستگان اعمال کند. یکی از عوامل مهم در تعیین حقوق بازنشستگان، سابقه کاری آنهاست. سال‌های کاری فرد در سازمان یا شرکتی که در آن کار می‌کرده است، به عنوان یک شاخص مهم برای محاسبه حقوق بازنشستگی استفاده می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعا توجه به صندوق‌های بازنشستگی و وضعیت ایثارگران از اولویت‌های اول مجلس و دولت به شمار می‌رود.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از تذکر چند نماینده برای لزوم پرداختن به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان در لایحه برنامه هفتم توسعه تاکید کرد: بار‌ها از این میکروفن اعلام کرده‌ام که حتما موضوع مربوط به صندوق‌های بازنشستگی و بحث ایثارگران اولویت اول مجلس شورای اسلامی و دولت است و بنده شهادت می‌دهم که این موضوع در اولویت قرار دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: بنده در این خصوص با رئیس‌جمهوری نیز صحبت کردم و روز گذشته که در جلسه بعد از ظهر در صحن مجلس شورای اسلامی حضور نداشتم تا آخر شب مشغول تنظیم بحث مربوط به صندوق‌های بازنشستگی در لایحه بودیم و ان شاءالله این موضوع امروز یا فردا در کمیسیون تلفیق طرح می‌شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: از ابتدا نیز تاکید کردیم که بر روی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کار کارشناسی و هماهنگی بین دولت و مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد. اراده دولت و مجلس در این است که حتما این موضوع در لایحه برنامه هفتم توسعه دیده شود و مشکلات بازنشستگان و صندوق‌های بازنشستگی که کارگران را در بر می‌گیرد حل و فصل شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ساناپرس
مجله زندگی
ارسال نظر